حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
 
داخلی صفحه آخر خبر
حجت الاسلام خاموشی:
جبهه فرهنگی انقلاب همچون قرارگاه و ستاد به کارگاه هم نیاز دارد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سومین هم اندیشی و نمایشگاه تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،گفت: همانطور که در جبهه فرهنگی قرارگاه، صف و ستاد در حال شکل گرفتن است باید کارگاه‌هایی هم شکل بگیرد تا وظایف هر کس مشخص شود.
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 2649
به گزارش «آرماگدون» ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیه ۱۷۷ سوره بقره، افزود: شعار ما شعاری دینی است و بر همین اساس این اسلام است که برای ما اصل است. اگر وظیفه خود را نشر انقلاب اسلامی بدانیم مهمترین متن برای ما قرآن است و شما و جامعه باید سازنده انسانهایی باشید که دارای اعتقاد به امامت، نبوت و ملتزم به ولایت باشند.
وی با تاکید بر این که ما باید به تعداد محله‌ها و شهرها تشکل‌های شاخص داشته باشیم، ادامه داد: معیار جهاد، کار کردن و حرف نزدن است ما باید عمل مجاهدانه داشته باشیم نه این که فقط شعار بدهیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و یادآور شد: جهاد از نگاه مقام معظم رهبری به کارگیری کل نیرو و توان در قول و فعل با توجه به همه محدودیت هاست.
خاموشی داشتن خلوص نیت را از دیگر شرایط جهاد دانست و عنوان کرد: اگر ما ۱۰ تشکل با اخلاص داشته باشیم کافی است، اما اگر هزار تشکل با اخلاص داشته باشیم عالی است.
وی به نقش مهم مردم در حفاظت از دین و همچنین مستقل بودن تشکل‌های دینی اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در خصوص تشکل‌ها فقط نظارت و حمایت است. تشکل‌ها باید مسیر خود را مشخص کنند که می خواهند به کجا برسند باید در این زمینه کار ویژه تعریف کنیم و کارگروه تشکیل بدهیم. همانطور که در جبهه فرهنگی قرارگاه، صف و ستاد در حال شکل گرفتن است باید کارگاه‌هایی هم شکل بگیرد تا وظایف هر کس مشخص شود.
در سومین هم اندیشی و نمایشگاه تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در روزهای۲۷ تا۲۹ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود،مسئولان تشکل‌های فرهنگی و مسئولان ارشد فرهنگی کشور در این حوزه به بحث و بررسی پیرامون مسائلی همچون تولید و توزیع محصولات فرهنگی، تولید محتوای مناسب در فضای سایبری و مجازی،اقتصاد فرهنگ و رصد موضوعات و اولویت‌های فرهنگی می‌پردازند.
Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم